کیت فابیان از هیوندای موتور آمریکا به عنوان ستاره نوظهور اخبار خودرو در سال 2022 معرفی شد.

در نقش فعلی خود، فابیان مسئول استراتژی و برنامه ریزی برند هیوندای، بازاریابی چندفرهنگی، استراتژی رسانه ای، تبلیغات نمایندگی ملی و منطقه ای، بازاریابی تجربی، محتوای برند و رسانه های اجتماعی است.

هیوندای موتور آمریکا
هیوندای موتور آمریکا بر روی «پیشرفت برای بشریت» و راه‌حل‌های هوشمند حرکت تمرکز دارد. هیوندای مجموعه‌ای از خودروها، شاسی‌بلندها و خودروهای الکتریکی را به مصرف‌کنندگان آمریکایی ارائه می‌کند. 820 فروشنده ما در سال 2021 بیش از 738000 وسیله نقلیه را در ایالات متحده فروختند و تقریباً نیمی از آنها در هیوندای موتور ساخت آلاباما ساخته شدند. برای اطلاعات بیشتر به www.HyundaiNews.com مراجعه کنید.

برنامه خودروسازان و تامین کنندگان ستاره های در حال ظهور از مدیران خودروهای مستقر در ایالات متحده، زیر 45 سال، در بخش تولید و عرضه صنعت خودرو که استعداد و فداکاری لازم برای تبدیل شدن به رهبران صنعت فردا را دارند، تجلیل می کند. اخبار خودرو از سال 2014 به‌طور سالانه فهرستی از فعالان این صنعت را منتشر کرده است. برگزیدگان امسال از 20 شرکت و رشته‌های مختلف – از مدیریت اجرایی گرفته تا خرید، مهندسی، تحرک و طراحی می‌آیند.

FOUNTAIN VALLEY، کالیفرنیا، 22 اوت 2022 – کیت فابیان، مدیر ارتباطات بازاریابی هیوندای موتور آمریکا، مدل 2022 معرفی شد. اخبار خودرو ستاره در حال ظهور. فابین و همکارانش در بخش ویژه ای در شماره 22 آگوست نشان داده شده اند. اخبار خودرو.

هیوندای موتور آمریکا روشن است توییتر | یوتیوب | فیس بوک | اینستاگرام | لینکدین

«به عنوان سال 2022 نامگذاری شود اخبار خودرو فابیان گفت ستاره در حال ظهور افتخاری باورنکردنی است. من هر روز در زمینه‌ای که دوستش دارم سرکار می‌آیم و در کنار تیمی عالی هستم که به من الهام می‌دهند تا همیشه به دنبال راه‌های جدید و بهتر برای ارتباط با مشتریانمان به روش‌های معتبر و فرهنگی مرتبط باشم.»

###





منبع

فابیان بیش از 11 سال است که بخشی از خانواده هیوندای بوده است. او اخیراً مدیر گروه ارشد بازاریابی در جنسیس موتور آمریکا بود، جایی که بخش جدایی‌ناپذیری از راه‌اندازی این برند لوکس بود و فعالیت‌های بازاریابی و تبلیغاتی را در ایالات متحده رهبری کرد، از جمله جهت‌گیری استراتژیک، توسعه برند، تبلیغات ملی و منطقه‌ای، بازاریابی تجربی، رسانه های دیجیتال و اجتماعی، مشارکت برند و تولید سرنخ.