گروه خودروسازی هیوندای برنامه‌های سرمایه‌گذاری خود را برای تبدیل شدن به 3 تولیدکننده برتر خودروهای برقی تا سال 2030 اعلام کرد.

به طور خاص، گروه قصد دارد به طور قابل توجهی حمایت از تامین کنندگان را گسترش دهد تا نقشی پیشرو در تسریع انتقال الکتریکی صنعت قطعات خودرو ایفا کنند و به رشد کیفی صنعت خودرو کره کمک کنند.

برای کمک به افزایش نقدینگی تامین کنندگان، گروه در حال تاسیس صندوقی است تا تامین کنندگان قطعات موتور احتراق داخلی را که مایل به تنوع بخشیدن به تجارت خود هستند، از جمله توسعه قطعات خودروهای سازگار با محیط زیست را قادر سازد تا بتوانند وجوه تجاری را با نرخ بهره پایین در مقایسه با بازار.

از طریق این سرمایه‌گذاری‌های استراتژیک، گروه قصد دارد تا مزیت رقابتی صنعت خودروهای برقی کره‌ای را برای ارائه محصولات و خدمات بی‌نظیر که منجر به تغییر پارادایم در صنعت حمل‌ونقل جهانی می‌شود، تقویت کند.

در سال 2030، گروه موتور هیوندای مجموعه ای از 31 مدل EV شامل مدل های هیوندای موتور، کیا و برند لوکس جنسیس را در اختیار خواهد داشت. کیا EV9، اولین شاسی بلند سه صندلی برقی خود را در سال جاری عرضه خواهد کرد و هیوندای موتور قصد دارد IONIQ 7 را در سال 2024 عرضه کند.

برای افزایش ظرفیت تولید خودروهای برقی داخلی، کیا در حال ساخت یک کارخانه جدید برای تولید PBV های الکتریکی است، در حالی که خطوط فعلی EV را در کارخانه ها گسترش می دهد تا ظرفیت تولید خودروهای برقی را افزایش دهد.

این گروه به تامین کنندگانی که به دنبال توسعه استراتژی های تجاری جدید در آینده و کشف موتورهای رشد کسب و کار جدید هستند، مشاوره مدیریت خارجی ارائه می دهد، در حالی که به مدیران و کارمندان شرکت های شریک کمک می کند تا از طریق آموزش های ویژه، قابلیت های تحرک آینده را توسعه دهند.

بر اساس فروش خودروهای الکتریکی از هیوندای، کیا و جنسیس، گروه قصد دارد تا سال 2030 بر اساس سرمایه گذاری مستمر وارد 3 خودروی برتر جهان شود. این گروه همچنین اعلام کرد که قصد دارد تا سال 2030 تولید سالانه EV در کره را به 1.51 میلیون دستگاه و حجم جهانی را به 3.64 میلیون دستگاه افزایش دهد.

درباره گروه موتور هیوندای
گروه موتور هیوندای یک شرکت جهانی است که یک زنجیره ارزش مبتنی بر تحرک، فولاد و ساخت و ساز و همچنین لجستیک، مالی، فناوری اطلاعات و خدمات ایجاد کرده است.

این امر بازارپذیری یکپارچه را در بین سخت‌افزار و نرم‌افزار افزایش می‌دهد، از جمله تنوع محصولات پلت‌فرم اختصاصی، پیشرفت سیستم‌های الکتریکی قدرت (PE) که کلید عملکرد خودروهای الکتریکی هستند، مانند باتری‌ها و موتورها، و توسعه فناوری‌هایی برای افزایش برد تمام الکتریکی. AER) با یک بار شارژ.

مخاطب:
سئوونگ چوی
روابط عمومی جهانی / گروه موتور هیوندای
[email protected]



منبع

فعالیت‌هایی برای تسریع در توسعه پلتفرم‌های نسل بعدی برای بهبود عملکرد خودروهای الکتریکی انجام خواهد شد. این گروه قصد دارد به‌طور متوالی پلت‌فرم‌های اختصاصی را برای هر کلاس خودرو تحت سیستم معماری مدولار یکپارچه (IMA) توسعه دهد، از جمله پلت‌فرم «eM» که منحصراً برای خودروهای برقی مسافربری طراحی شده و در سال 2025 معرفی می‌شود. پلت‌فرم‌های استفاده‌کننده از IMA می‌توانند باتری‌ها و موتورها را استاندارد کنند افزایش سرعت و کارایی توسعه محصول

علاوه بر این، این گروه سرمایه گذاری زیادی در تحقیق و توسعه خواهد کرد، مانند توسعه پلت فرمی برای نسل بعدی خودروهای برقی، گسترش خط تولید، توسعه قطعات اصلی و فناوری های پیشرفته، و ایجاد امکانات تحقیقاتی. همچنین توسعه فناوری را با شرکای خود ارتقا خواهد داد.

این گروه برنامه‌های خود را برای افزایش چشمگیر تولید سالانه خودروهای برقی در کره به 1.51 میلیون دستگاه و حجم جهانی به 3.64 میلیون دستگاه تا سال 2030 اعلام کرد. برای فعال کردن چنین برنامه‌هایی، هیوندای موتور و کیا، همراه با هیوندای MOBIS، قصد دارند 24 تریلیون KRW (تقریباً) سرمایه‌گذاری کنند. 18 میلیارد دلار) در بخش EV در داخل کشور.

گروه هیوندای موتور برای تقویت رقابت پذیری قطعات خودرو از طریق برنامه همکاری
سال گذشته، گروه موتور هیوندای یک برنامه مشارکت پایدار جدید را برای تقویت رقابت‌پذیری صنعت خودروسازی کره و عصر خودروسازی آینده اعلام کرد. این گروه همچنین برنامه ای به مبلغ 5.2 تریلیون KRW را برای حمایت بهتر از تامین کنندگان در زمینه سود و زیان، نقدینگی و اقدامات بهبود رقابت اجرا کرده است.

  • هیوندای موتور، کیا و هیوندای موبیس تا سال 2030 24 تریلیون KRW سرمایه گذاری می کنند و تولید و صادرات را افزایش می دهند و همچنین صنایع مرتبط با خودروهای برقی را تقویت می کنند.
  • گروه موتور هیوندای برای تبدیل شدن به 3 خودروی برتر جهان تا سال 2030، در پاسخ به تقاضای فزاینده برای خودروهای برقی، مجموعه ای از 31 مدل EV را در اختیار خواهد داشت.
  • گروه هیوندای موتور برای ترویج فعالیت های برد-برد با شرکای خود از جمله تامین کنندگان و تقویت رقابت صنعت قطعات خودرو

– پایان –

هدف سرمایه گذاری در مقیاس بزرگ این گروه ارتقای اکوسیستم خودروهای الکتریکی کره و تقویت نقش آن به عنوان مرکزی برای هدایت نوآوری در صنعت خودروسازی جهانی است. همچنین انتظار می‌رود که چرخه خوبی از تولید داخلی خودروهای برقی، تحقیق و توسعه، زیرساخت‌ها و صنایع مرتبط را ترویج کند.

اطلاعات بیشتر در مورد گروه موتور هیوندای، لطفاً به سایت www.hyundaimotorgroup.com مراجعه کنید

علاوه بر این، شرکت‌ها به طور فعال زیرساخت شارژ پرسرعت را برای به حداکثر رساندن راحتی شارژ برای مشتریان خودروهای برقی و گسترش مداوم شبکه شارژ در کره ایجاد خواهند کرد. در آوریل 2021، گروه E-pit، یک برند پرسرعت شارژ EV را راه اندازی کرد و همچنین پلتفرم خدمات شارژ E-pit (E-CSP) را در سال بعد راه اندازی کرد.

با حدود 250000 کارمند در سراسر جهان، برندهای متحرک گروه شامل هیوندای، کیا و جنسیس است.

گروه بار هزینه های نوسانات مواد خام را با تامین کنندگان خود تقسیم خواهد کرد و این تغییرات را در قیمت کالاهای ارائه شده منعکس خواهد کرد. حدود 3.4 تریلیون KRW برای افزایش تحویل مواد خام به بیش از 300 تامین کننده اصلی در سال گذشته پرداخت کرده است.

مسلح به تفکر خلاق، ارتباطات مشارکتی و اراده برای مقابله با هر چالشی، ما در تلاش برای ایجاد آینده ای بهتر برای همه هستیم.

سئول، 11 آوریل 2023 – گروه موتور هیوندای (گروه) امروز هدف خود را برای تبدیل شدن به یکی از 3 تولیدکننده برتر خودروهای برقی جهان تا سال 2030 از طریق فروش ترکیبی هیوندای موتور، کیا و مدل‌های الکتریکی جنسیس در مراسم افتتاحیه کارخانه اختصاصی کیا اعلام کرد. تولید خودرو (PBV) در کره. این گروه همچنین برنامه های خود را برای سرمایه گذاری 24 تریلیون KRW در صنعت برق داخلی از طریق هیوندای موتور، کیا و هیوندای MOBIS تا سال 2030 برجسته کرد.