پاسخهایی که جان مولر به سوالات میدهد را میتوان موضع رسمی شرکت گوگل و نحوه کار گوگل دانست. ما به شما توصیه می کنیم که به هیچ وجه این کار را نکرده و مجددا برای تولید محتوا ویژه کادر متا تگ دیسکریپشن خود وقت بگذارید. به دنبال چه چیزی هستند. و همیشه باید توجه داشت که مردم به دنبال پاسخ میگردند. 2آیا تصاویر به SEO کمک میکنند؟ 7. متن جایگزین را حتما به تصاویر اضافه کنید. همان موقعی که من شروع به نوشتن در مورد آن کردم. نوشتن و قرار دادن محتوا در سایت به گونهای که تبادل اطلاعات با موتورهای جستجو به طور کامل و صریح انجام شود.
از آنجایی که گوگل به محتوای تکراری بسیار حساس است و ممکن است تکرار در ایجاد آن باعث پنالتی شدن سایت شما شود، بهتر است یکی از این محتواهای تکراری را به عنوان محتوای اصلی معرفی کنید. بنابراین در همه قسمتهای سئو باید توجه ویژهای به کاربران داشته باشیم. از آنجایی که بازاریابی در دنیای کنونی بیشتر دیجیتالی میباشد، سئو جایگاه ویژهای پیدا کرده است و توجه زیادی به آن میشود. امروزه سئو، مخصوصا در آن بخشی که مربوط به ساخت لینک میشود، احتیاج زیادی به روابط عمومی در دنیای دیجیتال دارد. در مجموع، اگر به اندازه کافی در زمینه سئو تلاش نکنید، در دنیای رقابتی امروز جایگاه ویژهای پیدا نخواهید کرد. اگر پیش از این کدها و محتوای خود را آپدیت میکردید و ظاهر کاربرپسنی برای سایت خود میساختید، امروز میدیدید که تنها تغییر لازم، سازگاری سایت با وسایل الکترونیکی جدید است. با استفاده از این امکان گوگل میتوانید ویژگی ها و برتری های محصولات یا خدمات ارائه شده در سایت خود را در صفحات جستجو نیز نمایش دهید. و هوش مصنوعی واکنش مشتریان را به محصولات شما مشخص میکند.
این افزونه از نظر سازگاری هیچ مشکلی با انواع صفحات وردپرسی ندارد. برای این که از دریافت نظرات اسپم جلوگیری کنید میتوانید از افزونه وردپرسی Akismet استفاده کنید. افزونه مدیریت پیوندهای یکتا قویترین ویرایشگر آدرس برای وردپرس، تعمیر اساسی پیوندهای یکتا و بهبود عملکرد سئو است. لازم است که این مطالب از نظر گوگل پربار باشد. هر چند پلتفرمها و انواع جدید دادهها، به طور مستمر، در حال ورود به دنیای دیجیتال هستند و این باعث میشود که نیاز به آپدیت بودن و تمرین، بیشتر از گذشته حس شود. بیابند. گوگل هم صرفا به دنبال محتوای متنی نیست و وبسایتها را تشویق به استفاده از دیگر قالبهای رسانه مانند تصاویر، صداها و ویدئوها میکند.
باید ببینید که آیا به نیازهای کنونی آنها رسیدگی میکنید یا خیر. خیر. فاکتورهای قدیمی سئو هنوز هم کارایی دارند. شما باید بررسی کنید که آیا سایت شما بهترین انتخاب برای کاربران هست یا خیر. اما اگر دوستان تمایل به یادگیری داشته باشند، در یک دوره مجزا یا در انتهای این دوره پس از اتمام مباحث اصلی، می تونیم به این مباحث هم بپردازیم. امروزه الگوریتمهای جستجو با بهرهگیری از هوش مصنوعی بسیار شبیه به فرآیند درک انسان شدهاند. داشته باشیم محتوای صفحات تولیدی بسیار شبیه به هم بوده و در اینجا نقش تگ کنونیکال بسیار پررنگ است. هنوز هم مسئله بهبود رنکینگ سایت در موتورهای جستجو مطرح است، ولی تعداد این موتورهای جستجو زیاد است و روشهایی که آنها به کار میگیرند، متفاوت میباشد. این افزونهها با اصول گوگل مطابقت دارند و منجر به توزیع یکسان کلمات کلیدی، تایتل و متا دسکریپشن نویسی صحیح به همراه مشخص کردن تعداد کاراکترهای مجاز آنها میشوند.
سایت شما باید بهگونهای طراحی شود که کاربر با ورود به آن دچار سردرگمی نشود. این تگ در قطعه کوچکی از کد موجود در صفحه ظاهر میشود که به موتورهای جستجو میگوید چگونه صفحه را بخزند و اهمیت محتوا را درجه بندی کنند و به خزنده های جستجو کمک میکند تا درک کنند که چه محتوایی مهم است، مشکلات محتوای تکراری را حل میکند، رتبهبندی محتوا را بهبود میبخشد و در نهایت، میتواند مشتریان بیشتری را به سمت سایت شما سوق دهد. تکنولوژی به این دلیل مهم است که نقش برجستهای در ساخت و بهینهسازی سایت دارد. توجه کنید اسپم نباشید و صرفا به دلیل ساخت بک لینک پا به این فروم ها نگذارید. همچنین لازم است بدانید که مردم چه چیزهایی را جستجو میکنند، چه روشهایی را در جستجو به کار میبرند و چرا از آن روش به خصوص استفاده میکنند. خدمات سئو سایت دقیقا این کار را برای شما انجام می دهد.
وبسایت پارس فریلنسر برای هر فردی، کادری را طراحی کرده، اطلاعات، امتیاز و کامنتهای مربوط به او را بارگذاری کرده است. چیزی که تغییر کرده، این است که امروزه کاملا مشخص شده است که در سئو باید ترکیب متعادلی از تکنولوژی و بازاریابی را رعایت کنیم. موفقیت زمانی اتفاق میافتد که ترکیب مناسبی از این دو را داشته باشیم. این کار باید در همه پلتفرمها و در همه ابزارها به درستی انجام شود. موارد زیر در این کار اهمیت دارد. در گذشته، با در نظر گرفتن یک یا دو فاکتور از موارد بالا، میتوانستیم در سایت خود به موفقیت دست پیدا کنیم. بهینهسازی موتور جستجو ضمنا راجع به فریب دادن گوگل یا به بازی گرفتن سیستم نیست. در جواب سوال بالا باید بگوییم که چون جنس سئو در موضوعات مختلف با یکدیگر فرق دارد و حتی رقیب ها هم در هر حوزه، رفتار های مختلفی دارند، گوگل با کمک گرفتن از الگوریتم رنک برین متوجه تغییر رفتار کاربران در حوزه های مختلفی می شود، حالا منظور چیست؟ فرض کنید شما در حوزه لوازم آرایشی فعالیت می کنید و سایتتان را برای کلمه فروش کرم پودر سئو کرده اید. بنابراین قبل از اینکه برچسب محصولات یا مقالات سایتتان را انتخاب کنید.
یعنی شما باید تصویر خود را با حداکثر عرض مورد نیاز در وب سایت آپلود کنید تا فرآیند سئو عکس شما به صورت اصولی و استاندارد انجام شود. چیزی که در گذر زمان تغییر کرده این است که ما اکنون متوجه شدهایم بهینهسازی زیاد به اندازه بهینهسازی کم مخرب است. برای آنکه سرعت سایت افزایش یابد باید از فیلم ها و عکس های کم حجم در محتوا استفاده نمود . ما بیشتر از آنکه روی موتورهای جستجوگر تمرکز کنیم، تلاش میکنیم تا سایتها را کاربرپسند بسازیم. اگر به این زمینه علاقه مند هستید ، و مایل هستید بیشتر بدانید ما به شما پیشنهاد میکنیم ، در ادامه این مقاله نیز با ما همراه باشید . ولی مسئله به همین سادگی نیست و لازم است نگاه عمیقتری به این موضوع داشته باشیم. هیچکس متن نامفهومی که توسط گوگل ترنسلیت ترجمه شده و قابل خواندن نیست را دوست ندارد. نکات مهم و خلاصه متن گفته شود کافی است. عکس، فیلم، صدا، متن و کلا هر محتوایی که مستقیما تولید کرده و روی سایتتان میگذارید همگی بخشی از بهینهسازی درونی شما هستند. علاوه بر آن، حتی ممکن است که بقیه سایت ها در نوشتن برخی از مقالههایشان، به محتوای شما لینک بدهند تا کاربران مستقیما به مطالب شما دسترسی پیدا کنند.
لازم به ذکر است که هر صفحه محتوای منحصربفر خود را دارد پس یکسان بودن توضیحات متا از نظر منطقی کاربرد نخواهد داشت. در گذشته زمانیکه گوگل متوجه یکسان بودن توضیحات متا در چند صفحه میشد آن را در گوگل وبمستر هایلایت میکرد، این اطلاعات را در بخش HTML Improvements قابل مشاهده بود ولی با آپدیت جدید سرچ کنسول این ابزار از دسترسی خارج شده است. اگر یک لحظه از آن غافل شوید، از دور رقابت خارج خواهید شد. امروزه گوگل اطلاعات کسب و کار شما را از منابعی خارج از سایت شما پیدا میکند، بنابراین در سئو لازم است که هم به بهینهسازی درون سایتی و هم برون سایتی توجه شود. و بخش دیگر کار را بیرون از وبسایت شما طوری انجام میدهد که شما دسترسی مستقیم به آن ندارید! یک سئو کار خبره باید قادر به تحلیل کلیدواژهها باشد. از نظر من، هدف سئو در طول 12 سالی که من در این حوزه کار کردهام تغییری نکرده است.
سئو سایت شما را قویتر میکند و تاثیر آن با استفاده کردن از تاکتیکها و استراتژیهای جدید بیشتر میشود. در نتیجه این مورد تاثیر منفی در سئو منوی سایت شما خواهد داشت. برای بهینهسازی سئوی سایتتان، این بخش باید برای شما اولویت داشته باشد چرا که اولا کنترل مستقیمی روی آن دارید و دوما، این بخش نسبت به قسمت بهینهسازی بیرونی، اثرگذاری بیشتری دارد. اگر در گذشته از پیوند یکتای ساده استفاده کرده اید و اکنون قصد تعویض آنرا دارید باید از ریدایرکت 301 استفاده کنید تا مطالبی که قبلا ایندکس شده اند با خطای 404 مواجه نشوند. اگر شما بخشی در وب سایت خود داشته باشید که نخواهید آن بخش ایندکس شود، قطعاً باید در این فایل آن بخش را معرفی کنید تا مورد بررسی قرار نگیرد. جهت بررسی متای توضیحات صفحات سایت خود میتوانید از ابزار آنلاین سئو استفاده کنید. با استفاده از سئو می توان رتبه یک سایت را افزایش داد و از ترافیک بالایی برخوردار گشت. می بایست برای وب سایت روی کلمات کلیدی مورد نظر محتوای مناسب آماده نمود. این به شما کمک خواهد کرد تا موتورهای جستجو عکسهایی را که برای کلمات کلیدی و عبارات هدف شما در نتایج خود نمایش میدهند، در رتبه بالاتری قرار دهد.
امروزه لازم است که سئو به کار روزانه شما تبدیل شود. نیاز به آشنایی با سایتهای جدید مانند Siri، Alexa، Facebook و Linkedin و موتورهای جستجوگر تخصصی مانند Booking.com، باعث شده که سئو در سالهای گذشته به یک حوزه کاری دینامیک تبدیل شود. امروزه لازم است که سئو به اندازه کافی با زمینههای کاری دیگر در ارتباط باشد. کاری که در سئو انجام میشود گستردهتر از بهینهسازی سایت برای بهتر کردن رنکینگ آن است. امیدواریم با بکارگیری درست و صادقانه این مطالب بتوانید در کسب و کار خود و دیگران بهتر عمل کنید. شما میتوانید اطلاعات زیادی از این ابزارها کسب کنید و از آنها برای پیشرفت کار خود استفاده کنید. به لحاظ تکنیکی میتوان گفت که تغییرات زیادی اتفاق افتاده است. در این صورت میتوان محتوایی تهیه کرد که هم بر کابر هم بر موتور جستجوگر تاثیر مثبت داشته باشد. سئو را، از بسیاری از جنبهها، میتوان زمینهای تشکیل شده از دانش و تجربه دانست. بسیاری از پروژههای اتوماسیون خارقالعاده در جامعه توسط متخصصان SEO که در پایتون برنامهنویسی میکنند از جمله هملت باتیستا، روث اورت، چارلی وارگنیر، جاستین بریگز، بریتنی مولر، کورای توگبرک گوبور و بسیاری دیگر انجام میشود. این همان ویژگی است که آن را از دیگر محتوا ها جدا میکند.
سئو با ایجاد موقعیت بهتر در SERP ها به افزایش ترافیک ارگانیک وبسایت شما کمک میکند. افزایش نرخ تبدیل: متا دیسکریپشنی که با موضوع صفحه کاملا در ارتباط بوده، برای کاربران جذاب است و همچنین مطابق با خواسته اصلی کاربران نوشته شده است، می تواند منجر به افزایش قابل ملاحظه نرخ تبدیل گردد. افزایش ترافیک وب یکی از اهداف اصلی سئو است و وقتی میزان دید و رتبه بندی را افزایش می دهید میزان بازدید را افزایش می دهید. احتمالا با مطالعهی مطالب بالا، بسیاری سوالات دربارهی اینکه اهداف ما از سئو چیست مشخص شده است. آیا سایت حاوی سوالات و پاسخهای ارزشمندی برای بازدیدکنندگان است؟ سئو سایت خبری یعنی چه؟
یک توضیحات متای خوب میتواند کاربر را تشویق کند به جای کلیک روی نتایج بالا یا پایین سایت شما در صفحه نتایج جستجوی گوگل، روی سایت شما کلیک کند. اگر سایتهای دیگر مطالب شما را به اشتراک بگذارند و به شما لینک دهند، اهمیت سایت شما از نظر گوگل بالا میرود. در این صورت، شما هم مانند سایتهای سرشناس، در کسب و کارتان پیروز خواهید بود. اگر شما بدانید که مشتری به چه چیزی احتیاج دارد و همان را در اختیارش قرار دهید، آنگاه در سئو پیروز خواهید بود. توجه به جزئیات تکنیکی در سئو: آپدیت کردن لینکها، کلیدواژهها، رفع خطاها، مد نظر قراردادن تفاوت هزینه و قیمت کالا و … باید همیشه توجه کنید که در زمان کنونی چه چیزی برای گوگل و کاربران اهمیت دارد. چون محتوا علاوه بر این مستقیماً رضایت کاربران را جلب می کند، نقش بسیار پررنگی در سئو سایت هم دارد. با استفاده از این روش تپه هایی را که اولویت بیشتری دارند و برای شما مهمتر هستند،نسبت به صفحه های کم ارزش لینک بیشتری را دریافت می کنند. هزینه سئو کردن سایت، به موضوع سایت و حوزهای که در آن رقابت میکنید بستگی دارد. وقتی جستجویی در موتورهای جستجو انجام می شود کاربر می تواند با یک نگاه اجمالی به لیست لینک های سایت توضیح مختصری از هر کدام از آن ها را مشاهده کرده و سایتی را برای ورود و مطالعه انتخاب کند.
اگر رمزگذاری کاهش دهنده را انتخاب کردید، کیفیت رمزگذاری را تنظیم کنید. آیا گوگل این سایت را به عنوان یک سایت با کیفیت در حوزه کاری مربوطه قبول میکند؟ سئو یعنی کمک به کسب و کارها تا کارهایی انجام دهند که از آن طریق به بیشترین سود از طرف بازدیدکنندگان خود دست پیدا کنند. از طرف دیگر، سئو فاکتورهای خود را در سایر کانالهای بازاریابی دیجیتال القاء میکند تا به این طریق کسب و کار شما نتایج بهتر و سود بیشتری کسب کند. ما شاهد تغییرات گسترده در صنعت و استراتژی مورد استفاده خود هستیم و این موضوع، کار ما را در شرایط فعلی سختتر کرده است. برای کسی که به دنبال لیستی گسترده از تکنیک های عملی است ، این یک محتوای عالی است. خود گوگل همیشه به عنوان یک نقش اصلی در کنار رقبای تمامی وب سایت ها ظاهر میشده و تقریبا همه قبول کردند که باید به اصولی که مشخص میکنه پایبند باشند. اما وبسایتها و کسب و کارهای زیادی متاسفانه بسادگی از کنار آن رد میشوند. در اینجا لازم است که شما شوق زیادی برای یادگیری داشته باشید.
حالا که در مورد سئو و اینکه چطور کار میکند مطالعه کردید، حتما شما هم به این تیجه رسیدید که دیگر فقط محتوا نیست که تعیین کننده جایگاه شما در گوگل است! برای رشد کسب و کار لازم است تمام موارد بالا را در کنار هم رعایت کنید. برای کسب رتبه های برتر در گوگل باید هر سه بخش سئو را در کنار یکدیگر انجام دهید. رسانه های اجتماعی و ترافیک وب سایت با یکدیگر تغذیه می کنند. در حد امکان تمامی فاکتورهایی که مد نظر کاربر می باشد را دربر بگیرد. فرم های ثبت سفارش تمامی اطلاعات مورد نظر را از شما دریافت خواهند کرد.
صرف نظر از اینکه در چه سالی قرار داریم، سئو همگام با مردم در مسیر جستجوی آنها برای نیازهایشان در حال حرکت است. کپی کردن آدرس پست الکترونیکی ، باز کردن یک برگه جدید برای فیس بوک ، قرار دادن URL یا گزینه “تماس” همه مهم هستند. سئو فرآیند فهماندن و اطمینان بخشیدن به الگوریتمهای جستجو است تا این الگوریتمها بفهمند که سایت شما بهترین گزینه برای کاربری است که به دنبال مطلب یا محصولی میگردد. هر دو گزینه را ایجاد کنید تا crawl و فهرستسازی محتوای شما با سرعت بیشتر انجام شود. سئو به سرعت در حال پیشرفت است.
تنوع تکنیکها و روشها هم آنقدر زیاد است که موفقیت در پروژههای قبلی به سادگی نمیتواند پیشبینیکنندهٔ موفقیت در پروژههای بعدی باشد. مهمترین چیزی که در مورد سئو و سئو محلی باید به خاطر بسپارید این است که هیچ میانبری در این بازی وجود ندارد. به خاطر تغییرات زیادی که در چند سال گذشته در مورد کدزنی سایت اتفاق افتاده است، رعایت مسائل تکنیکی در بهینهسازی اهمیت بالایی پیدا کرده است. و این به خاطر تغییر رابطه بین جستجو و سئو میباشد. تا زمانی که مردم سوالی داشته باشند، کسانی که بهترین و سریعترین پاسخ را در اختیار مردم قرار دهند، به موفقیت میرسند. همچنین باید رابطه بین سئو و بازاریابی را مد نظر قرار دهید. 5. در Meta Discription در رابطه با محتوای صفحه توضیح دهید. متای توضیحات یا Meta Tag همان بخشی است که در پایین title و در نتایج جست و جو قابل مشاهده است. در واقع زمانی که فردی موضوعی را درباره ی سایت شما در گوگل جستجو کند، گوگل محتواهای بهینه شده ی شما را برای موتورهای جستجوگر در نتایج جستجوی بالاتری نشان میدهد و بدین ترتیب افراد بیشتری به وب سایت شما مراجعه خواهند کرد. امروزه همه مردم برای رفع نیازهای خود یا پیدا کردن جواب سوالات مختلف خود در هر زمینه ای، به موتورهای جستجوی فضای اینترنت مراجعه می کنند.
برخلاف بقیه فعالیتهای بهینه سازی سایت مانند تولید محتوا یا کارهای گرافیکی که بیشتر نیاز است تا در یک اتاق ساکت بنشینند، صبحها باید با تمامی افراد گروه خود در ارتباط باشند و با آنها صحبت کنند. در این شرایط وظیفه ما این است که سایتهای خود را طوری بسازیم که مطالب آن به راحتی در دسترس کاربران قرار گیرد و بازدیدکنندگان با مطالعه آن به اطلاعات مفیدی دست پیدا کنند. “دورکار” رابط کاربری جذاب و آسانی دارد و ثبت نام و ارسال پیشنهاد بر روی پروژه ها در آن رایگان می باشد، در ضمن نیازی نیست هزینه ی اشتراک ماهانه را پرداخت کنید و تنها 10 درصد پروژه های موفق بعنوان کمیسیون به سایت تعلق می گیرد که به نسبت سایر سایت های مشابه تماما به نفع فریلنسرهاست. همانطور که تایر بدون موتور، به هیچ دردی نمیخورد، محتوای بدون سئو هم در دنیای مارکتینگ دیجیتال فایدهای ندارد. در طول سالهای گذشته این حوزه ارتباط زیادی با سایر کانالهای بازاریابی دیجیتال پیدا کرده و این مسئله به نوبه خود باعث بهبود محتوای سایتها شده است. اما امروزه فاکتورهای زیادی به سئو افزوده شده است.
فاکتوری که همواره ثابت بوده است: گوگل همیشه بر روی محتوای با کیفیت و مفید تاکید داشته است؛ محتوایی که کاربران علاقه به مطالعه، دیدن، شنیدن و به اشتراک گذاری آن داشته باشند. بعضی از سایت ها هستند که برای اشتراک گذاری محتوای خود در شبکه های اجتماعی یک URL کوتاه تری را انتخاب می کنند. هنگامی که به یک توضیح متا قاتل رسیدید ، می توانید صفحه خود را به روز کرده و از مزایای آن استفاده کنید. و هدف نهایی آن جذب بازدیدکنندگان جدید به سایت میباشد. و این باعث شده که صنایع رو به ارتباط با یکدیگر بیاورند، تا به این طریق لینکهای مفیدی به خود جذب کنند. در این شرایط، سئوکاران هم باید زمان زیادی را به تحلیل دادهها و شناخت رفتار موتورهای جستجوگر در پلتفرمهای گوناگون، اختصاص دهند. منتظر نباشید که این اصول با گذر زمان تغییر زیادی بکند. با وجود تغییرات زیادی که هر ساله در تکنولوژی میافتد، اصول پایهای سئو تغییری نکرده است.
این خیلی بستگی به کلید واژه ای دارد که می خواهیم در آن رتبه بگیریم. یعنی آنکه با تولید محتوای طولانی، وب سایت شما بیشتر مورد بازدید قرار می گیرد، تعامل کاربران با سایت و به اشتراک گذاری مطالب سایت بیشتر میشود. برخی از مدلهای نشانه گذاری موجب میشوند که نمایش سایت شما در نتایج گوگل جذابتر شده و شانس ورود کاربران به سایت افزایش یابد. داده های نشانه گذاری کدهای هستند که شما به وب سایت خود اضافه می کنید تا موتورهای جستجو درک بهتری از مطالب موجود داشته باشند. صفحاتی از سایت که به هیچ قسمت دیگری لینک نداده اند. این ورودیها از هر جایی که باشند باعث پیشرفت سایت میشوند. برای انجام این کار در افزونه یوست، برای هر صفحهای که میخوایم اون رو کنونیکال کنیم، کافیه به انتهای صفحه (جایی که باکس تنظیمات Yoast برای اون صفحه هست) بریم و با ورود به قسمت پیشرفتهتر (Advanced)، آدرس صفحه کنونیکال رو در بخش آدرس قانونی (Canonical) وارد کنیم. در نهایت با نصب افزونه ای چون Smush میتوانید تمام تصاویر فعلی موجود روی سایت خود را بهینه سازی کرده و به این ترتیب سرعت سایت خود را افزایش دهید. در واقع این استراتژی که بیشتر با نام نیچ مارکتینگ شناخته میشود، به این اشاره میکند که برای به موفقیت رسیدن در یک بازار، بهتر است به جای ورود به کل آن صنعت، به یک گوشه اش وارد شوید.
یکی از نقاط قوت وردپرس، افزونه یا پلاگین است. خوشبختانه در CMS وردپرس این امکان وجود داره که با کدها سر و کله زیادی نزنیم و از افزونه هایی مثل Yoast یا Rank Math استفاده کنیم. واکنشگرایی هر سایتی تاثیر بسیار زیادی در ارتباط برقرار کردن کاربران با سایت شما دارد و به همین دلیل در فاکتور های سئو وردپرس از آن یاد میشود. با توجه به ارزش بسیار بالای ترافیک ارگانیک برای همه سایتهای اینترنتی از کوچک تا بزرگ، تعداد بسیار زیادی ابزار مختلف برای نکات ریز و درشت بهینه سازی موتور جستجو پدید آمده است. تعداد کاراکترها: این شامل حروف، فاصلهها و نقطه گذاری است و برای موتورهای جستجو بسیار مهم است. سوشال سیگنالها یا سیگنال های اجتماعی عبارتند از لایک ها، اشتراک گذاری ها و بازدیدهای پست های رسانه های اجتماعی. HTML ساختار وب سایت را ایجاد کرده (مانند لیست های گلولهای، تیتر ها، پاراگراف ها و غیره) و محتوای استاتیک را تعریف می کند. البته توانایی این خزنده ها در دیدن سایت ها، آنقدر هم بالا نیست.
و این مسئله محدود به سایت نمیشود. البته باید بدانید که وجود تصاویر در محتوا فقط یک الزام از طرف گوگل نیست، بلکه اقبال کاربران از محتواهای با تصاویر متناسب، مهر تاییدی است بر اینکه محتواهای بدون عکس مانند جزیرههای متروکه هستند و بازدید چندانی از آنها نمیشود. از طرف دیگر، فرآیند جذب لینکها هم عوض شده است. برای جذب لینک لازم است که محتوا و ظاهر سایت به طور ماهرانهای طراحی شده باشد. با تولید ویدیوهایی مرتبط با حیطه فعالیت وب سایت و معرفی خدمات و محصولاتی که ارائه میدهید، مخاطبان بیشتری را بهسمت وب سایت جذب خواهید کرد. بعد از اینکه همه تگها را در صفحه وب کار گذاشتید، باید از درستی آنها اطمینان حاصل کنید.
به نظر من کسانی که از سال 1999 بر روی سئو کار میکنند، بیشتر اصول پایهای آن را به شکل تقریبا مناسبی فرا گرفتهاند. چون باید این هم بدانید که سئو فقط بخشی از کار را بصورت مستقیم به عهده شما میگذارد! افزونه وردپرس سئو ویدیو به شما اطمینان میدهد که ویدیوهای سایت شما را بصورت تصویر بند انگشتی در نتایج گوگل نمایش دهد. همگی شما از کاربرد RSS در سایت و فواید آن باخبر هستید و ما نیز در مقالات قبلی در مورد RSS وردپرس مطالبی را منتشر کردهایم. موقعی که شما میخواهید در مورد یک کلمه یا عبارت جستجو دشته باشید، Search engine تمام صفحاتی که در مورد موضوع مورد نظر شما مطلبی را منتشر کردهاند را به صورت فهرست شده نمایش میدهد. ابزار یوست (به انگلیسی: Yoast): محبوبترین و پرنصبترین افزونه سئو نصب شده در دنیاست.
به عنوان مثال فرض کنید یک دسته از محصولات دارید با عنوان «قهوه». بهینهسازی درونی بخشی از کار شما است که کنترل مستقیم روی آن دارید. تمام چیزی که در سئو انجام میشود، مهندسی معکوس فرآیندی است که باعث رونق کار غولهای تجارت الکترونیک شده است. اگر در تولید محتوا باید و نبایدهای سئو رعایت شود، رنکینگ سایت در موتورهای جستجو بالا رفته و باعث رونق تجارت میشود. جواب این سؤال ساده است: موتورهای جستجو منبع اصلی ترافیک سایت ها هستند. امروزه سئو مفهوم جدیدی پیدا کرده است: کاربران هنگام تایپ کلیدواژهها در یک کامپیوتر در واقع دارند از ما سوال میپرسند.
سئو روشی تکنیکی است که محتوای سایت را با سلیقه مشتریان همسو میکند. بهینهسازی وبسایت کمتر به معنی اصلاح عنوان و تگها و بیشتر به معنی شناخت سلیقه مشتریان است. سئو نسبت به گذشته تغییری نکرده است. سئو پایههای گذشته خود را حفظ کرده ولی مسائلی از قبیل سفارشی سازی، ماشین لرنینگ و بهبود هویت به آن اضافه شده است. چه زمانی به جستجو میپردازند. شما نیز می توانید یک متخصص و صاحب نظر در حوزه بهینه سازی موتورهای جستجو شوید. اینجاست که با این سوال روبرو می شوید که پس پیاده سازی جاوااسکریپت به چه دردی می خورد و آیا اصلا فکر خوبی است؟ برای مثال، سئوکاران عمدتا علاقه دارند که به طور مستقل فعالیت داشته باشند، و زیاد به فکر مسائلی که در حوزه توسعه (یا سایر مسائل) اتفاق میافتد، نیستند. اما خب ما نمیخواهیم در سئو هزینهای پرداخت کنیم و میخواهیم سایت خود را بهصورت کاملاً رایگان به صفحه اول گوگل بیاوریم تا رتبه بسیار بهتری داشته باشیم. این افزونه به شما اجازه میدهد تصاویر خود را بدون افت کیفیت فشرده سازی کنید.
بهینهسازی مداوم وبسایت به طوری که گوگل و سایر موتورهای جستجو بتوانند مطالب آن را بخوانند و فهرستبندی (index) کنند. جستجو در موتورهای جستجوگر به معنی نیاز به یک پاسخ است. و فقط یک متخصص بومی میتواند کلیدواژههای مناسب در آن زبان را که به کار شما مربوط میشود، تشخیص دهد. با تمرکز بیشتر بر عبارات کلیدی دنباله بلند و مرتبط با محتوای سایت که احتمال جستجوی بیشتری از سوی کاربران دارند، از کلمات کلیدی رقابتی کمتر استفاده کنید، اما در برنامه ریزی بلندمدت برای کسب و کار خود، به دنبال کسب رتبه بندی برتر در کلمات کلیدی رقابتی سئو و به دست آوردن جایگاه اول در سئوکار اصفهان نتایج جستجو باشید. سئو به شما کمک میکند تا با شناخت نیازهای مشتریان، خدمات و محصولاتی که آنها میخواهند را تهیه و در اختیارشان قرار دهید. در حالی که شناخت الگوریتمهای گوگل، کلید پیشرفت سایتها در سالهای آینده است، لازم است تا سئوکاران برنامههای بازاریابی مشخصی برای ارتباط با مشتری تهیه کنند. اضافه شدن ماشین لرنینگ و هوش مصنوعی به الگوریتمهای جستجو به این معنی است که هیچ راه میانبری برای موفقیت وجود ندارد. کاهش وابستگی به گوگل در بالا بردن ترافیک و فروش سایت، بازاریابی هوشمند است.