- بازسازی آهنگ پرطرفدار BTS “Yet To Come (The Beautiful Moment)” برای آهنگ کمپین جام جهانی “Goal of the Century” در نسخه هیوندای برای ارتباط مردم برای آینده بهتر فاش می شود.
- چشم انداز شرکت از ارائه دهنده راه حل هوشمند تحرک در موزیک ویدیوی رسمی نمایش داده می شود
- شرکت چالش TikTok را برای تعامل بیشتر با طرفداران در کمپین جهانی این شرکت راه اندازی می کند
- پیش نمایش یک دقیقه ای موزیک ویدیو به همراه پیام کمپین اکنون در دسترس است
سئول، 21 سپتامبر 2022 – شرکت هیوندای موتور اعلام کرد که آهنگ «هیوندای نسخه هیوندای» را با BTS برای آهنگ کمپین «هدف قرن (GOTC)» منتشر خواهد کرد. این آهنگ در تاریخ 23 سپتامبر 2022، ساعت 18:00 KST (05:00 EDT) از طریق پلتفرم های استریم مانند Spotify و Apple Music به همراه یک موزیک ویدیو کامل در کانال رسمی یوتیوب هیوندای منتشر خواهد شد.
“Yet To Come (Hyundai Ver.)” یک نسخه ریمیکس راک بریتانیایی از BTS “Yet To Come (The Beautiful Moment)” است که بر نقطه اوج برای ارائه پیام تشویق کننده برای “Goal of the Century” و انتظار برای رسیدن به آن تاکید دارد. جام جهانی.
بیتیاس و موسیقی آنها بهعنوان یکی از تأثیرگذارترین هنرمندان جهانی، تأثیر زیادی بر جامعه ما دارد تا در جهتی مثبت پیشرفت کند. از طریق کمپین جام جهانی با BTS، ما امیدواریم که فرصتی برای مردم در سراسر جهان ایجاد کنیم تا در جهت یک هدف پایداری متحد شوند و یکدیگر را شاد کنند.
آهنگ کمپین از متن اصلی استفاده کرد و خطوطی مانند “حالا چشم انداز روشن است، هدف قرن اینجاست” به آن اضافه شد. به علاوه، این آهنگ همچنین با اشعاری مانند «میدانم، با هم، آن را بهتر خواهیم کرد» و «ما تا فردای جدید خواهیم دوید» پر شده است، به این امید که آینده بهتری را با هم بسازیم.
پیام کمپین همچنین در پیش نمایش یک دقیقه ای موزیک ویدئو که امروز از قبل منتشر شد، نشان می دهد که آهنگ کمپین GOTC BTS که در سراسر جهان توسط افرادی که آن را با هم در استادیوم ها می خوانند، ارائه می شود، منتقل می شود. این فیلم دنیایی را تجسم میکند که هیوندای میخواهد از طریق جام جهانی 2022 بسازد، و همبستگی افرادی را که در فوتبال متحد شدهاند تا به “هدف قرن” برسند، گسترش میدهد.
علاوه بر این، موزیک ویدیوی رسمی، آرزوی آینده هیوندای برای تبدیل شدن به یک ارائه دهنده راه حل هوشمند تحرک را با استفاده از Spot به تصویر می کشد.® از Boston Dynamics، AAM (Advanced Air Mobility) که به آسمان شهر پرواز می کند، و IONIQ 5 و IONIQ 6 در سراسر شهر سفر می کنند.
در تلاشی برای انتشار بیشتر این پیام، هیوندای موتور یک چالش TikTok #TeamCentry12 را در اول اکتبر راهاندازی میکند تا طرفداران جهانی از طریق حساب رسمی TikTok هیوندای (@Hyundai_worldwide) از آن لذت ببرند. چالش #TeamCentury12 پیام همبستگی هدف قرن را از طریق یک حرکت رقص ساده نشان می دهد که یک حرکت شانه به شانه را نشان می دهد.
این شرکت کمپین جهانی پایداری خود را “هدف قرن” در 22 آوریل در راستای روز زمین برای جام جهانی فوتبال آینده 2022 راه اندازی کرد. این کمپین بخشی از ماموریت مستمر این شرکت برای دستیابی به بی طرفی کربن تا سال 2045 در تمام مراحل تولید و بهره برداری است.
برای هدایت این کمپین، هیوندای موتور “Team Century” را معرفی کرد، گروهی از سفیران که پروژه های مختلف زیست محیطی و پایداری اجتماعی را در طول سال 2022 ترویج می کنند. عضو و جراح نادیا ندیم، طراح مد آمریکایی جرمی اسکات، هنرمند معاصر ایتالیایی لورنزو کوئین، عکاس مستند و داستانگوی تصویری نیکی وو، و Boston Dynamics’ Spot® ربات
هیوندای همچنین اعلام کرد که الا میلز، نویسنده مشهور غذای بریتانیایی و بنیانگذار Deliciously Ella، و الکس مورگان، بازیکن حرفه ای فوتبال آمریکایی و قهرمان جام جهانی زنان فیفا، به عنوان 10 نفر پیوسته اند.هفتم و 11هفتم اعضای Team Century و قصد دارند این کمپین را در بازارهای مربوطه خود تبلیغ کنند. علاوه بر این، نیکی وو قصد دارد یک نمایشگاه عکس با موضوع پایداری در هیوندای موتور استودیو در طول جام جهانی به عنوان بخشی از فعالیت کمپین یکی از اعضای تیم برگزار کند. به این ترتیب، در مجموع 11 عضو تیم قرن به طور فعال در کمپین جام جهانی در زمینه های مربوطه شرکت می کنند.
برای تماشای نسخه کامل موزیک ویدیو، لطفا به کانال رسمی هیوندای موتور در یوتیوب به آدرس www.youtube.com/HyundaiWorldwide مراجعه کنید.
برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد «هدف قرن»، «قرن تیم» یا برنامه پایداری هیوندای، لطفاً به www.hyundai.com/worldcup مراجعه کنید.
###
درباره شرکت هیوندای موتور
شرکت هیوندای موتور که در سال 1967 تأسیس شد، در بیش از 200 کشور جهان با بیش از 120000 کارمند برای مقابله با چالشهای حرکتی در دنیای واقعی در سراسر جهان حضور دارد. هیوندای موتور بر اساس چشم انداز برند “پیشرفت برای بشریت” در حال تسریع تبدیل خود به ارائه دهنده راه حل های هوشمند تحرک است. این شرکت در فناوریهای پیشرفته مانند روباتیک و تحرک هوایی پیشرفته (AAM) سرمایهگذاری میکند تا راهحلهای تحرک انقلابی را ایجاد کند، در حالی که به دنبال نوآوری باز برای معرفی خدمات حملونقل آینده است. هیوندای به دنبال آینده ای پایدار برای جهان، به تلاش های خود برای معرفی خودروهای بدون آلایندگی مجهز به فناوری های پیل سوختی هیدروژنی و EV ادامه خواهد داد.
اطلاعات بیشتر در مورد موتور هیوندای و محصولات آن را می توانید در آدرس زیر مشاهده کنید: http://worldwide.hyundai.com یا http://globalpr.hyundai.com
مخاطب:
سان وو کیم
تیم روابط عمومی جهانی / شرکت هیوندای موتور
[email protected]
+82 2 3464 292